الاثنين، 23 فبراير 2009

مجرد زهايمر

يسئلونك عن الزهايمر.. قل ان الذاكرة الحية..من فضل ربى
. .
ففى يومنا هذا..وانا على مكتبى..ف كامل قوايا العقليه
أخذنى اقدامك نحوى واقبالك عليا فى سلام حاااار..... لاندهاش بعيد المدى
وزاد خجلى
انك يا فتاتى بتسالينى عن اخواتى باسماؤهم
وانا مش قادره حتى افتكر انى شفتك قبل كده..ولو مره واحده
وعندما تمكنت من استراق اسمك من صاحبتك اللى معاكى
انطلقت بسرعه قائلة
سمر..فينك من زماااان.. اخبار الدنيا معاكى ايه؟
وبما ان ده مش اول حادث ف خلال اقل من شهر . .
اذن.. بيان هام اصدقائى الاعزاء:
بحبكم والله
والمفروض انكم ..لغاية دلوقتى ..اهم حاجة ف حياتى
داوموا الاتصال
فكروووونى بيكم
اظاهر وجع القلب اللى جالى من ناحيتكم..( ف احدى الفترات)
اعطى لعقلى الباطن (اللاواعى والله)
اشارة ..
جارى حذف الايتمز المعطله...
الحقووووووونى
الموضوع خرج من ايدى فعلا

هناك 6 تعليقات:

آيــة يقول...

انا هنا اهوه
برمي السلام .. و بنشط الايتم
و احب افكرك ..
انا آية
انا آية
أنا آية

تمام كده ..؟

بسمة ولكن.. يقول...

وانا اقدرانساكى يا يوتتا
يا مخترقة اصفارى على البلوجر
كده غيرتى القلب الكلاسيكى اللى ظبطت المدونة عليه
يلا فداكى
نورتى المكان
.
.
اتفضلى شاى

آيــة يقول...

تؤ تؤ تؤ

مشربش الشاي

اشرب ازوزة انا

;)

بسمة ولكن.. يقول...

انا كده مش هعرف البلوج دى تانى لما ادخل عليها
عداد التعليقات فلت كده وبدأيعد
ودى مش عادته
وكانها تحولت من كشكولة المفضل الى كائن حى يثير رعبى ليلا
قائلا:
بخخخخخخخخ كبيرة
ابعت هات الازوزة للست اية ياولد

غير معرف يقول...

ma32ola ya bosy tenseny ana eman shousha yatra fakra shakly wala tashash wal tkony ramety sorty elly ma3aky ana miss you awy ya bet

بسمة ولكن.. يقول...

ايمان
أنساكى؟
ده انت اللى نسيتى بقى انى كنت حطالك assign tone
مقدرش انساك
مفتقداكى بشدة
وفرحانة اوى انى شفتك هنا وسط أفكارى
وبزرميطى