الثلاثاء، 16 يونيو 2009

قدس الاقداس

الصمت هو قدس الاقداس
للمنتشى الذى يفقد عقله
رائعة المسيرى
فى الفردوس الارضى
اقترحت احداهن انها تعنى "اللى هيّس يسكت احسن"
واضاف اخر "لا..انا وصلتنى ان الناس من كتر م اتكلمت الصمت بقى عزيز وله قدسيته"
فى حين فتح اخر ثغره ليبتلع الغرفة من عدم وصول اى هزة ف الدماغ تعبر عن اى معنى
وفى تلك الاثناء آثرت انا الصمت التماسا لاثر المسيرى ولقدس الاقداس

هناك 3 تعليقات:

غير معرف يقول...

انا كنت داخلة اقول وحشتييييينى
لقيت بوست جديد فرحت اوى
وعجبتنى الصورة
ومافهمتش حاجة
دى مشاعرى على التوالى
ونأتيكم بالاخبار تباعا..

غير معرف يقول...

انا كنت داخلة اقول وحشتييييينى
لقيت بوست جديد فرحت اوى
وعجبتنى الصورة
ومافهمتش حاجة
دى مشاعرى على التوالى
ونأتيكم بالاخبار تباعا..

بسمة ولكن.. يقول...

انتى
وحشتينى
اكتر
بكتييييييييييير
ودى مشاعرى على التوازى
ابقلا رنى لما تكونى اون لاين