الجمعة، 7 نوفمبر 2008

اللى عاوزة تسافر تمشى وتخلصنى....

بدأت بنبضة..
تحولت لرغبة متجددة ف تغيير الزمان والمكان..
واشتياق للمجهول اكبر من الرغبة ف الاستمتاع بالواقع
مع امل غير مبرر ينبعث بين الحين والاخر
سمة جمعتنا ولم نقرر ان نكن سويا
وعندما تولدت رغبتنا ف البقاء معا مهما تكن الظروف
عصف بنا طوفان الاحداث كى يمزقنا كل ممزق
فى مشارق الارض ومغاربها
وقد كنت ازعم اننى لن استطيع العيش هكذا
بدون اى منكن
بدءا منك ..
مرورا بك..
رسمت الخطة ولم يبق سوى التنفيذ
وينتظر قطار الرحيل المزيد
فلتذهبن جميعا الان..
اريد ان تنتزع روحى مرة واحدة
لست من هواة التقسيط المريح
ولستن من طائفة الكورتيزون التى تحتاج لgradual withdrowing
..
.
سئمت غصص الانتظار

هناك 6 تعليقات:

Hosam Yahia حسام يحيى يقول...

ماشاء الله مدونتك جميله

:)

كتاباتك رائعه ماشاء الله اول زياره ليا بس هتتكرر تانى باذن الله

:)

آيــة يقول...

الله يسامحك على فكرة

بسمة ولكن.. يقول...

حسام
تشكرات لمرورك الهادئ
واهلا بك فى بزرميطنا المنمق
.
.
ايه
...ده انا افتكرك مش هنا

الازهرى يقول...

العزيزة بسمة

سئمت غصص الانتظار

وما اكثر الم تلك الغصة

تحياتى وفى انتظار المزيد دوما

بنوتة يقول...

أول زيارة لي أنا كمان
كتاباتك حلوة أوي
بجد نفسي تعليقاتك تزيد والناس كلها تقرأ

يا مراكبي يقول...

وقوع البلاء ولا إنتظارة

مثل مصري أعشقه

كان لازم حتة الروشتة اللي في الآخر دي؟ هههه